Çökme Sanatı Üzerine (ordan çıkan vızıltılar vol.1)

Çökme Sanatı Üzerine (ordan çıkan vızıltılar vol.1)

17 Şubat 2010 Çarşamba

ordan vızıltılar vol.3

yine kampüse döndüm. kayıtlar filan halloldu heleşükür. hatta ilkdersi yine kaçırdım oysa çalışkan olucam diye söz vermiştim. hayatım sadece ders, fitness ve sanat olucaktı:(... belirtmeliyimki ey blog kerem görsev konseri mükemmeldi ama triodan çıkıp quartet olmalılar, üflemeli olmayınca piyano caz sıkıyor. tüm içkileri bitirdim ve param kalmadı yine,sırf protein tozuyla idare edicem gibi duruyor. 15 dkya ders başlıcak ona gidem ben. bu arada anime gösterimlerine tekrar başlıcam. yine ben gösterip ben izlicem yani, narutocu gençlik ergo proxy izleyemez galiba ama buda onların sorunu. aslında film topluluğu bir adım atıp saf hollywood yerine en azında bağımsız amerikana yönelirse ordan onları fransız yeni dalgasına çekebilirim galiba. neyse ders bekler, ben gider....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder